A SINOSZ Solti Helyi Szervezete 2019. szeptember 13-14-15-én Miskolctapolcára kirándult.

2019. szeptember 13-án korán indultunk, hogy minél több időnk legyen “nyaralni”. Amikor lefoglaltuk a szállásunkat, előre informálódtunk, mégis meglepetés volt. Kellemes. Szállásadónk elénk jött az állomásra, és kocsival elvitte a bőröndjeinket és idősebb tagjainkat a vendégházba. A szálláshelyünk makulátlanul tiszta volt. A kilátásra… arra nincsenek szavak. Étkezés közben egész Miskolctapolcát beláttuk.

Gyors ebéd után sétáltunk egy nagyot. Séta után csapatmegbeszélésen véglegesítettük a szombati és vasárnapi programokat. Szombaton, bőséges reggeli után, elindultunk, és első állomásunk Diósgyőr vára volt. Utána Lillafüredre mentünk és egy kellemes kis kifőzdében ebédeltünk, majd, akik nem voltunk még eléggé fáradtak, megnéztük a kalandparkot és a függőkertet. Miskolcra erdei kisvasúttal utaztunk vissza.

A szombati éjszakai fürdőzést is kipróbálták páran. Vasárnap kettévált a csapatunk. Akik fürödni szerettek volna, a Barlangfürdőbe mentek, a többiek pedig megnézték a Sziklakápolnát. Programjaink végeztével szállásadónk autóval hozta utánunk a csomagjainkat és idősebb tagjainkkal együtt kivitte a vasútállomásra. Fájó szívvel jöttünk haza. Oly keveset láttunk ebből a gyönyörű városból. Még jó lett volna maradni.

Programunk megvalósításához Solt Város Önkormányzata szállásra és étkezésre nyújtott támogatást.

A 90%-os utazási kedvezményt, valamint az ingyenes belépőjegyeket, kedvezményes fürdőjegyeket a SINOSZ tagsági igazolvány által biztosított jogosultságként vettük igénybe.

A program alatt felmerülő többletköltségeket tagjaink vállalták magukra. Tagjaink hozzátartozói állták a szállásunkon elfogyasztott reggeli és vacsora nagy részét, valamint az erdei kisvasutazást.

Szeretnénk itt is köszönetet mondani mindenkinek, aki hozzájárult ahhoz, hogy három ilyen gyönyörű napot tölthessenek tagjaink Miskolctapolcán: