A SINOSZ Tatabányai Helyi Szervezete 3 napos kirándulást szervezett Tapolcára, Sümegre és Hévízre. A kirándulásra 2016. július 15-16-17-én került sor.

A csoport 13 fővel indult útnak a reggeli órákban. Szombathelyi átszállással 11 óra felé érkezett meg csoportunk Tapolcára. Itt az előre lefoglalt szálláshelyünk, a Varjú Fogadó alkalmazottai vártak minket az állomáson és juttattak el  a fogadóba, a szálláshelyünkre.

Egy kis pihenő után a csoport újra útra kelt és busszal átmentünk Sümegre. Itt a csoport nagy része felment a sümegi várhoz, ahol megtekintették annak látványosságait és csodálatos kilátásban gyönyörködhettek. A várlátogatás után egy kis sétát tettünk a vár környéki bazársoron, majd a sümegi Várcsárdában egy késői ebéddel fejeztük be a napot és visszatértünk Tapolcára. Vacsora után akinek kedve támadt, az körülnézett még a tapolcai Malom-tónál.

Másnap Hévízre látogattunk el, ahol a Szent András Kórház termálvizes gyógymedencéinek meglátogatása és fürdőzés volt betervezve. Nagyon jó, meleg termálvizes medencékben pancsoltunk több órán keresztül. Sajnos a városnézés és a dottó vonatozás a rossz idő, zuhogó eső és szélvihar miatt elmaradt. A fürdés után a hévízi Kocsi Csárdában megebédelt a csoport, majd a késő délutáni órákban visszatértünk Tapolcára. Vacsora után mindenki pihenni tért, mivel az esős idő miatt már senki sem akart kimenni  a városba.

A harmadik napon Tapolca nevezetességeit tekintettük meg, majd 11 órától, előzetes időpont-egyeztetés alapján a Tapolcai-tavasbarlangba látogattunk, ahol csónakázni is lehetett. Csodálatos élmény volt számunkra a barlangot bejárni!

A fogadóban elköltött ebéd és egy kis pihenő után, a késői délutáni órákban indultunk útnak hazafelé. Este 9 után mindenki szerencsésen hazaérkezett.

Nagyon jól sikerül kirándulás volt, sok szép élménnyel gyarapodtunk és csodálhattuk meg kis hazánk szebbnél szebb nevezetességeit.