Szövetségünk országos központja már nemcsak a hanghívásokat fogad. Mostantól jelnyelven is lehet videótelefonálni a SINOSZ-nak a KONTAKT tolmácsszolgáltatás segítségével! A nagyothalló ügyfelek számára írásos kommunikációt biztosítunk, ill. a szájról olvasás lehetősége is biztosított a videóhívásnak köszönhetően.

Jelnyelvi tolmács-recepciós munkatársunk, Fejes Mónika tableten fogadja a videóhívásokat, így vele jelnyelven vagy írásban is lehet kommunikálni, kérdezni, információt kérni.

Ki telefonálhat jelnyelven, videóhívással? Akinek van KONTAKT-ja, vagyis a KONTAKT ügyfelei számára érhető el a szolgáltatás.
Milyen számot kell hívni? A 20-33-333-as számon jelnyelven vagy szöveges chatüzenetben elérhető a SINOSZ telefonközpontja.
Mikor lehet telefonálni?

  • Munkanapokon 8-14 óra között jelnyelven lehet beszélni munkatársunkkal.
  • 14 óra után vagy hétvégén szöveges vagy videóüzenet lehet küldeni, amelyre munkaidőben fogunk válaszolni.

A központ minden munkatársának lehet jelnyelven üzenetet hagyni, amit továbbítani fogunk a megfelelő kollégánknak.

A jelnyelvi videóhívások mellett továbbra is lehet a megszokott módon – hanghívás formájában –
06 1 351 0434 központi telefonszámunkra telefonálni, szintén munkanapokon 8-14 óráig.

Telefonközpontos munkatársunk a recepción is dolgozik, személyesen is fogadja és tájékoztatja az ügyfeleket. Emiatt előfordulhat, hogy nem tudja felvenni a telefont és fogadni a hívást, ezért kérjük, hogy sikertelen hívás esetén legyél türelmes, és próbáld meg újra kicsit később, vagy hagyj üzenetet, melyre válaszolni tudunk!

Várjuk hívásodat jelnyelven vagy hangzó nyelven is.