A SINOSZ Gyulai Helyi Szervezete augusztus elején egy háromnapos kirándulást szervezett Egerbe.

Az első napon a csapat nagy része vonattal közelítette meg a várost, és volt, aki autóval érkezett. A Tourist Motelben szálltunk meg, ami a belvárosban található. Megérkezés után elfoglaltuk a szállást. A Hotel Unicornisban közösen ebédeltünk. Szabadon választott program volt délután. A csapat egy részével a Dobó István tér környékét fedeztük fel. A Bazilikában esküvői szertartást is láthattunk. Volt, aki strandra ment, vagy a Szépasszony-völgyet látogatta meg.

A második napon az egri várat néztük meg együtt. A Végvári Vigasságok 2019. Történelmi Fesztivál és Ostromjátékot is láttuk a várban, ami a legnagyobb ünnepe a városnak. A társaság három részre szakadt. Szilvásváradra ment egy része, de voltak, akik inkább a Szépasszony-völgyet nézték meg, és mások a belváros szépségeire voltak kíváncsiak. A völgyből visszafele jövet találtuk meg a Szent József-kutat és a Török Fürdőt.

Harmadik nap a Kopcsik Marcipániát néztük meg (virtuális séta a kiállításon). Mellette láthattuk a minaretet is. Kora délután érkeztünk haza.

Ez a három nap jó hangulatban telt el. Nagyon jó volt a kis csapattal együtt lenni.

Egerben rengeteg a látnivaló, érdemes több napra menni.