A SINOSZ Tolna Megyei Szervezete interaktív előadást szervez az ügyfélkapu előnyeiről.

Szó lesz többek között arról, hogy:

  • Mi mindent lehet az ügyfélkapun keresztül intézni?
  • Kell-e regisztráció?
  • Tudom-e az ügyeimet otthonról intézni?

Előadónk: Simonné Szabó Éva ügyfélkapcsolati osztályvezető, a NAV (Nemzeti Adó- és Vámhivatal) Tolna Megyei Adóigazgatóság munkatársa.

Az előadás helye: SINOSZ Tolna Megyei Szervezete (Szekszárd, Táncsics M. u. 1./b fsz. 2.)

Időpontja: 2016. április 22-én délután 4 óra.

Aki a helyszínen szeretne regisztrálni az Ügyfélkapura, kérjük, hozza magával személyi igazolványát, és tudja megmondani működő! e-mail címét.

Előadásunk a NAV Tolna megyei Adó- és Vámigazgatósága közreműködésével valósul meg. A programhoz a SINOSZ Tolna Megyei Jelnyelvi Tolmácsszolgálata biztosít jelnyelvi tolmácsot.

Szeretettel várjuk tagjainkat és minden érdeklődőt!

Dávid Józsefné megyei titkár