Ez történt 2018. második felében Zalaegerszegen

A szép emlékek megszépítik a múltat és a jelent

Visszatekintünk 2018. második félévi programjainkra

Győr

Augusztus 17-18-19-én Győrben voltunk kirándulni. A szálláshelyre utazást összehangoltuk. Vonattal mentünk legtöbben, de voltak, akik gépkocsival érkeztek. Összesen 20-an voltunk, ebből 3 fő volt a kisgyermek. Első nap, a szállás elfoglalását követően mentünk el a SINOSZ Győr-Moson-Sopron Megyei és Győri Helyi Szervezetének közös székházába, ahol éppen klubnap volt, így találkozhattunk ottani sorstársakkal is. A kölcsönös köszöntést követően beszélgetéssel, egymás tevékenységének megismerésével töltöttük el az időt. Személyesen hívtuk meg a megyei és városi szervezetet a Zalaegerszegen 2018. szeptember 22-én megrendezésre kerülő Siketek Világnapjára.

Második nap délelőtt autóbusszal mentünk az állatkertbe, sokat sétáltunk, fotóztunk és fotózkodtunk együtt is. Délután a Vármúzeum és az Apor Vilmos Múzeum maradandó élményt nyújtott számunkra, de Győr város valamennyi, jól karbantartott patinás épületének látványa is megmarad bennünk. Este választható programok voltak. Voltak, akik a hotel által felkínált magyaros esten vettek részt, voltak, akik fürdőztek, mások késő estig gyönyörködtek Győr kivilágított, köztéri szobrokban gazdag belvárosában.

Utolsó nap együtt tudtunk maradni délután 4 óráig. Sétáltunk, fagyiztunk, hideg italokat és finom ételeket fogyasztottunk együtt. Barátságok erősödtek meg, új barátságok is születtek. Nagyon jól éreztük magunk.

Zalaegerszeg

Szeptember 22-én, szombaton Zalaegerszegen volt a Siketek Világnapja. Hatalmas élmény volt számunkra a színes forgatag, a sok vendég, a mosolygós arcok. Örülünk, mikor visszagondolunk és emlékeinkben szép emlék marad ez a nap. Ha velünk emlékeznél és felidéznéd ezt a napot, a SINOSZ-honlapon elérhető több hírben fényképekkel, videóval is segítünk ebben.

Szombathely

Október 6-án kis csoportunk vonatra szállt és elmentünk Szombathelyre. Nagyon szép idő volt. Az úton sokat beszélgettünk, így hamar elszaladt az idő. A Savaria Múzeumban igen régen jártam, azóta nagyon szépen felújították. Csodálatos park veszi körül. A kiállításra ingyen bemehettünk, SINOSZ-igazolványunk felmutatásával. A kiállításon a különböző történelmi korokba tekinthettünk be, az őskortól napjainkig. Érdekes volt és az ismereteink is sokat bővültek.

Őszi asztali díszek

Október 18-i kézműves programunkkal a lakásunk csinosítása volt a célunk. Az őszi erdő színei megihlettek minket és ezt a lakásunkba is szerettük volna belecsempészni. A színeket, az illatokat, a formákat. Barkóczi Anita segítségével asztali díszek születtek őszi termésekből, levelekből, tobozokból. A kézműves foglalkozás alatt egymásnak segítve készültek a tökéletes díszek.

Köpör István megyei elnök

2019-02-01T13:37:13+00:00
A SINOSZ TAGSZERVEZETEINEK ÜGYFÉLFOGADÁSI IDEJE
A megyei és helyi szervezetek ügyfélfogadási idejét, "nyitva tartását" a gombra kattintva tudjátok megnézni:
Ügyfélfogadási idő
close-image

SINOSZ 2019. évi

tagdíjbefizetési tudnivalók
Lásd itt
10 éve nem változott a SINOSZ-tagdíj!