Tudtad?
A jelnyelvhasználó siket és nagyothalló gyermekek oktatási nyelve a hangzó magyar nyelv. Vajon mennyit értenek belőle? Jól van ez így?
Itt az idő, hogy ezen változtassunk!
Egyetértesz velünk?
Nézd végig és oszd meg a SINOSZ társadalmi célú, szemléletformáló reklámfilmjét!
Érjük el együtt, hogy a siket gyermekeknek legyen lehetőségük a siketiskolákban anyanyelvükön, jelnyelven tanulni!
A filmet a magyar jelnyelv napján, 2021. november 9-én indított videós kampányunkban mutattuk be.
Kétszeres díjnyertes Az anyanyelv című reklámfilmünk!
Büszkék vagyunk, hogy a SINOSZ megbízásából a feat. reklámügynökség által készített szemléletformáló reklámfilmünk két – egy ezüst és egy bronz díjat – is elnyert a Best.net elnevezésű kreatív versenyen.
2021-ben 113 pályamű vett részt a szakma kiemelkedő digitális megoldásait jutalmazó versengésben.
Gratulálunk, és köszönjük a reklámügynökség lelkes csapatának, hogy ismét számíthattunk a kreatív megoldásaikra, ezúttal a bilingvális oktatásért folytatott kommunikációs kampányunkban.