2019. március 29-én a SINOSZ Hódmezővásárhelyi Helyi Szervezetében KONTAKT-fórumot tartott Frankó András, a KONTAKT Tolmácsszolgálat regionális képviselője.

A vetítéssel egybekötött előadáson olyan kérdéseket beszéltünk meg alaposan, mint a beazonosítás, vagy hogyan kell bemutatkozni, milyen típusai vannak a tolmácsolásoknak a KONTAKT-on keresztül, milyen információt adunk meg a tolmácsnak, de szót ejtettünk az etikettről is. Megtudhattuk, hogy milyen funkciók vannak a hívás alatt, milyen problémák merülhetnek fel hívás közben, és ezek hogyan orvosolhatók, hol és hogyan lehet panaszt tenni, ha a szolgáltatással nem voltunk elégedettek.

A tolmácsolással és a szolgáltatással kapcsolatban panaszt tenni itt lehet:

  • postai úton: SINOSZ KONTAKT Tolmácsszolgálat, 1068 Budapest, Benczúr u. 21.
  • e-mailben: info@skontakt.hu
  • jelnyelvi videón keresztül: 2030001

Az egyéni kérdésekre is kimerítő választ kaphattunk, illetve a szolgáltatáshoz igényelhető tablet kölcsönkészülék használatával kapcsolatban, ill. a hívás közbeni beállításokban is segítséget nyújtott az előadónk. Nagyon sok olyan tudnivalót hallhattunk, amelyek fontosak a KONTAKT-ot használó ügyfelek számára. Köszönjük Frankó András regionális képviselő, illetve Vörös Krisztina jelnyelvi tolmács munkáját!