KONTAKT-fórumot tartottunk Szegeden

2019. január 31-én a SINOSZ Szegedi Helyi Szervezet klubhelyiségében KONTAKT-fórumot rendeztünk. Frankó András, a SINOSZ KONTAKT Tolmácsszolgálat regionális képviselője a KONTAKT-hívás menetéről tartott vetítéssel egybekötött előadást.

Olyan kérdéseket beszéltünk meg alaposan, mint a beazonosítás, vagy hogyan kell bemutatkozni, milyen típusai vannak a tolmácsolásoknak a KONTAKT-on keresztül, milyen információt adunk meg a tolmácsnak, de szót ejtettünk az etikettről is. Megismerhettük, hogy milyen funkciók vannak a hívás alatt, milyen problémák merülhetnek fel hívás közben, és ezek hogyan orvosolhatók, hol és hogyan lehet panaszt tenni, ha a szolgáltatással nem voltunk elégedettek.

A tolmácsolással és a szolgáltatással kapcsolatban panaszt tenni itt lehet:

  • postai úton: SINOSZ KONTAKT Tolmácsszolgálat, 1068 Budapest, Benczúr u. 21.
  • e-mailben: info@skontakt.hu
  • jelnyelvi videón keresztül: 2030001

Az előadás végén kvízjáték volt, mellyel a tagok ellenőrizhették a tudásukat. Nagyon sok olyan tudnivalót hallhattunk, amelyek fontosak a KONTAKT-ot használó ügyfelek számára. Köszönjük Frankó András regionális képviselő, illetve Vörös Krisztina jelnyelvi tolmács munkáját!

Nagy Éva Mária

2019-02-04T11:19:44+00:00
A SINOSZ TAGSZERVEZETEINEK ÜGYFÉLFOGADÁSI IDEJE
A megyei és helyi szervezetek ügyfélfogadási idejét, "nyitva tartását" a gombra kattintva tudjátok megnézni:
Ügyfélfogadási idő
close-image