FONTOS:
Az időpontfoglalás nem kötelező, csak ajánlott, a rövid várakozás érdekében.
Időpont nélkül is lehet jönni az ügyfélfogadásainkra.

TIPP:
Időpontfoglaló felületünk máris nagyon népszerű, sokan foglaltatok már időpontot. Ezért előfordulhat, hogy több hetet kell előrelapozni a naptárban, mire találsz szabad időpontot.
Csak a zöld színnel jelzett időpontok foglalhatók a kékkel jelölt órákon belül! A pirosak már lefoglalt időpontok, a szürkék pedig olyan órákat jeleznek, amikor nincs ügyfélfogadás.


Kedves Tagunk!

Január 18-tól elérhető a SINOSZ online időpontfoglaló felülete!

Az internetes oldalon pár perc alatt tudsz időpontot foglalni szervezeteink ügyfélfogadására, így hosszú várakozás nélkül sorra kerülsz, és elintézheted a tagdíjbefizetést, vagy bármilyen tagsági ügyet.

Hol érhető el az időpontfoglaló felület?

A) A https://idopont.sinosz.hu/ linkre kattintva, vagy ezt az URL-t a böngészőbe beírva az országos időpontfoglaló felületre jutsz. Ott első lépésként ki kell választanod, hogy melyik szervezethez szeretnél időpontot foglalni.

Minden SINOSZ-szervezetnek saját időpontfoglaló oldala van. Azt kell kiválasztanod, amelyik szervezetnek a tagja vagy, vagy ahová szeretnél belépni tagfelvétellel.

vagy

B) Az ügyfélfogadási táblázatban először kiválasztod a szervezetet, aztán ugyanabban a sorban, az IDŐPONTFOGLALÁS oszlopban lévő linkre kattintva már azonnal annak a szervezetnek az időpontjait látod.
A táblázatot itt találod: https://sinosz.hu/a-sinosz-tagszervezeteinek-ugyfelfogadasi-ideje/

Hogyan működik a felület?


A foglalás nagyon egyszerű, könnyű használni a felületet:

  • Ugyanarról az e-mail címről csak 1 időpont foglalható ugyanazon a napon!
  • Elég 1 időpont: ha több személy ügyét, tagdíjbefizetését is intézed egyszerre (pl. családtagoknak is), akkor is csak 1 időpontot foglalj!
  • A kiválasztott linkre kattintás után megnyílik az időpontnaptár, amelyben minden oldalon 6 nap látható. Lapozással haladhatunk tovább, előre és vissza.
  • Foglalni a következő 4 hetes időszakon belül lehet. Hetente frissül az oldal, és újabb +1 hétre nyílik meg a foglalási lehetőség.
  • Az időpontfoglaló felületen kattinthatóan csak az ügyfélfogadási órák szerepelnek, foglalni csak azokra az órákra lehet (a szürke színnel írt órákban nincs ügyfélfogadás).
  • A szabad időpontok zöld színnel, a lefoglaltak pirossal jelennek meg.
  • Az oldal tetején A szervezet legkorábban elérhető ügyfélfogadása cím utáni dátumra kattintva azonnal a következő szabad ügyfélfogadási időponthoz jutunk.

Az időpontfoglalás lépései:

  1. Az első lépés az időpont kiválasztása a szabad időpontok közül.
    Ezeket óránként és azon belül 10 percenkénti beosztásban adjuk meg, tehát minden ügyfélfogadási órára 6 ügyfél tud időpontot foglalni.
  2. Az időpont kiválasztása után megjelenő oldalon 4 adat megadását kérjük:
    kötelező beírni:

    • ügytípus, amit szeretnél intézni – Válassz egyet a lenyíló listából:
      • új belépő
      • tagdíjbefizetés és matricacsere
      • matricacsere (átutalás után – csak 2 hét múlva lehetséges!)
      • egyéb (pl. igazolványcsere)
    • hivatalos neved
    • e-mail címed

    Nem kötelező, de ha van, érdemes megadni: a SINOSZ tagsági számodat.

  3. Az Adatkezelési nyilatkozat elolvasható a narancsszínű címre kattintva. Ennek elfogadását be kell pipálni a mondat előtti négyzetbe kattintva. Enélkül nem lehet beküldeni a foglalást!
  4. Végül a bal oldali, zöld IDŐPONT LEFOGLALÁSA gombra kattintva lehet beküldeni a foglalást.
    Ha mégsem jó ez az időpont, beküldés előtt bármikor van lehetőség azonnali módosításra a piros MÉGSE gombbal, másik időpont kérésével.
  5. Visszaigazoló rendszerüzenet jelenik meg az időpontfoglalásról. Ezzel semmit nem kell tenned, most már kiléphetsz az időpontfoglaló felületről.
  6. Közben visszaigazoló e-mail érkezik a megadott mailcímedre a sikeres foglalásról. Ebben is benne van a lefoglalt időpontod, így nem felejted el. Ez egy automatikus üzenet, ne válaszolj rá!
  7. Időpont törlése
    Ha mégsem jó a lefoglalt időpont, vagy valami miatt nem tudsz elmenni azon a napon az ügyfélfogadásra, kérünk, töröld az időpontodat, hogy más tag le tudja foglalni azt! Az ügyintézőnek is fontos, hogy lássa, számítson-e rád akkor. Az időpont törlése a visszaigazoló e-mailben kapott linken lehetséges, ez is nagyon egyszerű.

Figyelem:
A SINA HBME (Hajdú-Bihar megye) önálló szervezet tagjai is tudnak időpontot foglalni a SINOSZ felületén!

Ügyfélfogadásainkon természetesen továbbra is fogadjuk az időpont nélkül érkező tagokat is.

Emlékeztetőül:



Továbbra is él, és a járvány után is megmarad az átutalási lehetőség, így gyorsan és biztonságosan tudod rendezni a tagsági díjat és az igazolványgyártási díjat. Az érvényesítő matricát idén is csak személyesen lehet átvenni.
Részletes információt itt találsz: 2021. évi tagdíjbefizetési tudnivalók

Kérjük, ne feledd, hogy a tagdíjbefizetés határideje 2021. március 31.! Átutalással és személyesen is eddig kérjük rendezni a tagsági díjakat.

Köszönjük a támogató együttműködésedet.