A Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségének
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Szervezetébe 1 fő

megyei ügyintéző
munkatársat keresünk heti 40 órás munkaidőben.

Feladatok:

  • Szakmai és pénzügyi adminisztráció
  • E-mailes kapcsolattartás, külső-belső kapcsolatok építése, ápolása
  • Tagok számára programszervezés
  • Tisztségviselőkkel együttműködés, munkájuk támogatása

Elvárások:

  • Minimum érettségi
  • Agilitás, terhelhetőség
  • Jó problémamegoldó és kiváló kommunikációs készség
  • Számítógépes ismeretek, Office alkalmazások magas szintű használata, internethasználat

Előnyt jelent:

  • Művelődésszervező, közösségfejlesztő, szociális munkás, non-profit menedzser vagy andragógus szakon felsőfokú végzettség, vagy ezen szakok jelenlegi végzése.
  • Jelnyelvismeret

Amit kínálunk:
Több mint 110 éve folyamatosan működő közhasznú civil szervezetben:

  • kreatív és sokoldalú feladatok, napi kihívások
  • kiváló közösség
  • képzések, fejlődési lehetőség
  • szolgálati mobiltelefon
  • rugalmas munkavégzés

Munkavégzés helye:

  • SINOSZ Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Szervezete (3527 Miskolc, Jókai Mór utca 16.)
  • alkalmanként, havonta 1-1 napon:
    • SINOSZ Ózdi Helyi Szervezete (3600 Ózd, Árpád vezér út 29. – Civil Ház)
    • SINOSZ Kazincbarcikai Helyi Szervezete (3700 Kazincbarcika, Patak utca 13. – Civil Ház)
    • SINOSZ Zempléni Helyi Szervezete (3980 Sátoraljaújhely, Dózsa György u. 8. – a Városi Könyvtárban)

Jelentkezés:

  • Fényképes önéletrajz és motivációs levél megküldésével, melyben feltüntetésre kerül a bérigény.
  • suli.szilvia@sinosz.hu e-mail címen
  • Jelentkezési határidő: 2021. szeptember 23-án 12:00 óráig.

Visszajelzés a SINOSZ részéről:

  • Az állásinterjúra hívott jelentkezők részére a jelentkezési határidő leteltét követően.

Állásinterjú:

  • Időpontja: szeptember 24-én, előre egyeztetett időpontban.
  • Helye: SINOSZ Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Szervezete (3527 Miskolc, Jókai Mór utca 16.)

Munkakezdés időpontja: szeptember 27-én, ill. az állásinterjút követő legkorábbi napon.