Kedves Tagjaink és Érdeklődők!

Örömmel jelentjük be, hogy
a SINOSZ online jelnyelvi ügyfélfogadást indít
2021. április 12-től.

Így azok is könnyebben kaphatnak választ a kérdéseikre, akiknek a jelnyelv az anyanyelvük, vagy elsődleges nyelvük, és írásban nehezebb a kommunikáció számukra.

A szolgáltatás a Facebook-on, új, erre a célra létrehozott
SINOSZ jelnyelvi ügyfélfogadás közösségi profilban érhető el,
ahol jelnyelven kérdezhettek vagy kérhettek tájékoztatást.

Két lehetőség van:

  • élő videóchat Messenger-en minden hétfőn és csütörtökön 13-16 óráig (munkanap esetén),
  • jelnyelvi videóüzenet küldése bármikor – ezekre jelnyelvi ügyintézőnk 3 munkanapon belül fog válaszolni.

Munkatársunk szintén jelnyelven fog válaszolni. Ha nem tud azonnal választ adni a kérdésre, akkor utánajár a témának, vagy továbbítja a kérdést az illetékes kollégánknak.
Igyekszünk hamar, 3 munkanapon belül visszajelezni minden ügyfélnek.

Reméljük, hogy örültök az új szolgáltatásunknak, és hasznos lesz számotokra.

Várjuk jelnyelvi videóüzeneteiteket és hívásaitokat itt:

https://www.facebook.com/jelnyelviugyfelfogadas.sinosz/

További információ a következő videóban: