Kedves Solti Tagjaink!

Értesítjük a SINOSZ Solti Helyi Szervezetének tagjait, hogy
2021. február 22-én, hétfőn, 11-14 óráig rendkívüli ügyfélfogadást tartunk Solton.

Cím: Solt, Posta utca 10.

Érdemes élni az új időpontfoglalási lehetőséggel a solti ügyfélfogadásra is: IDE KATTINTVA
Az időpontfoglalás nem kötelező
, továbbra is fogadjuk időpont nélkül is ügyfeleinket.

Márciustól változik az ügyfélfogadási idő!
Új időpont: március 8-án, és minden hónap második hétfőjén 11:00-14:00

Ha nem tudod személyesen intézni, a tagsági díjat átutalással is be lehet fizetni március 31-ig.
További információ: 2021. évi tagdíjbefizetési tudnivalók

Kérjük tagjainkat, hogy belépéskor használják a kézfertőtlenítőt, folyamatosan maszkot viseljenek és 2 méteres távolságot tartsanak a munkatársak, tisztségviselők és tagtársak egészsége érdekében!

Köszönjük a megértéseteket és a türelmeteket.

Információkérés, online ügyintézés Szendi Magdaléna megyei ügyintézőnél a szervezet elérhetőségein is lehetséges: SINOSZ Solti Helyi Szervezete.