Kedves Tagunk!

A SINOSZ Zempléni Helyi Szervezetének ügyfélfogadási ideje 2021 januárjától megváltozik.
Az új ügyfélfogadási idő: minden hónap 2. hétfőjén 9.00-13.00.

2021. évi első, január 11-i ügyfélfogadásunk sajnos elmarad, mivel a szervezet székhelye, a Sátoraljaújhelyi Városi Könyvtár (Dózsa György út 8.) továbbra is zárva tart a járvány miatt!

Amint kinyit a könyvtár, és ismét tarthatunk ügyfélfogadást, hírt adunk majd róla. Kérem, figyeld a honlapunkon feltüntetett nyitvatartási tájékoztatónkat az ügyfélfogadási táblázatban!

Kérdéseddel, kéréseddel keress bizalommal munkanapokon 9:00-16:00 óráig:

Selmeczkiné Gergely Tímea megyei ügyintéző

  • mobil: +36 70 377 5734
  • e-mail: miskolc@sinosz.hu

2021. évi tagdíjadat március 31-ig befizetheted

  • személyesen, készpénzben a SINOSZ Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Szervezetében:
    • cím: Miskolc, Jókai M. utca 16.
    • ügyfélfogadási idő: kedden és csütörtökön 9.00-12.00 és 13.00-16.00
  • átutalással a következő bankszámlaszámra utalva: 11600006-00000000-61415654
    • A Közlemény sorba kötelező beírni: tag neve és tagsági száma
      • Ha ez nem szerepel, akkor nem tudjuk elfogadni a befizetést.
    • Figyelem: a tagdíjat nem lehet összevontan utalni, akkor sem, ha egy családban több SINOSZ-tag van, minden személy tagdíját külön kell fizetni!
    • Amennyiben megadtad szervezetünknek e-mail címedet, a befizetésről szóló számlát a tagdíj könyvelésekor elküldjük neked elektronikusan. Az érvényesítő matricáért el kell jönni a szervezethez, azt csak személyesen lehet átvenni!
    • További információ: 2021. évi tagdíjbefizetési tudnivalók