FIGYELEM!

Április 1-jén, csütörtökön a SINOSZ minden szervezete ZÁRVA tart, és online ügyfélfogadásaink sem érhetők el!

Kedves Tagjaink és Ügyfeleink!

Értesítünk mindenkit, hogy a 2021. március 8-tól életbe lépő járványügyi szigorítások miatt a SINOSZ az egész országban módosított formában fog nyitva tartani. A tagok és munkatársak egészségének védelme érdekében meghozott intézkedésünk március 8-tól visszavonásig lesz érvényes.

Jó hír, hogy a személyes szervezeti ügyfélfogadásokat továbbra is megtartjuk!

Mivel a SINOSZ tagsági igazolványok érvényessége hamarosan, március 31-én lejár, és sokan használjátok az igazolványt a mindennapos utazáshoz, az igazolványokkal kapcsolatos ügyintézési lehetőséget nem szüneteltetjük. Az érvényesítő matricák átvétele és a tagsági díjak befizetése továbbra is lehetséges személyesen, szervezeteink ügyfélfogadási idejében.
Kérjük azonban, hogy aki teheti, átutalással rendezze a tagdíját, hogy ezzel is csökkentsük a személyes találkozások számát!*

Tagjaink és más ügyfeleink számára az alábbi személyes ügyfélfogadások szünetelnek március 8-tól visszavonásig:

  • jogsegélyszolgálat;
  • munkaerőpiaci szolgáltatás;
  • esélyegyenlőségi iroda;
  • Képzési iroda személyes ügyfélfogadása (és jelnyelvi tanfolyamok);
  • KONTAKT és jelnyelvi tolmácsszolgálati személyes ügyfélfogadás.

Fenti szolgáltatásaink azonban online formában továbbra is elérhetők, és munkatársainkat munkaidőben e-mailben, vagy a megadott egyéb elérhetőségen továbbra is kereshetitek!
A jelnyelvi tolmácsszolgálatok is online ügyfélfogadást tartanak,
erről külön hírben adunk tájékoztatást:
https://sinosz.hu/sinosz-tolmacsszolgalatainak-nyitvatartasa/

A jogsegélyszolgálatingyenes jogi tanácsadás online formában, Skype-on, előzetes időpontfoglalással, az igény jelzése esetén jelnyelvi tolmács biztosítása mellett elérhető ez idő alatt hétfőn és csütörtökön 14-17 óra között, (csak munkanapokon).
Időpontfoglalás e-mailben az alábbi címen, vagy a 06 1 351 0434 telefonszámon, vagy a SINOSZ KONTAKT Tolmácsszolgálaton keresztül telefonon is lehetséges.
Emellett továbbra is lehet e-mailben is jogi segítséget kérni: jogsegelyszolgalat@sinosz.hu

Fontos információ: a húsvéti munkaszüneti napokon az egész országban zárva leszünk,
április 2-án, nagypénteken, és április 5-én, hétfőn, nem lesz ügyélfogadás sem a szervezeteknél, sem online formában, a szolgáltatásaink is szünetelni fognak!

Budapesti munkatársaink elérhetőségei (munkaidőben):

Szervezetek és SINOSZ-fenntartású tolmácsszolgálatok elérhetőségei az egész országban:

Köszönjük megértéseteket.
Mi a személyes találkozások csökkentésével vigyázunk Rátok, kérjük, hogy Ti is vigyázzatok magatokra!

* FIGYELEM, fontos!
Ha átutalással fizeted be a tagsági díjat, az érvényesítő matricát nem lehet 1-2 nap múlva átvenni!
Az utalás pénzügyi feldolgozása kb. 1 hetet vesz igénybe, utána tudjuk kiadni a matricát.
Utalás után legalább 8 nap múlva (vagy később) várunk Téged az ügyfélfogadásunkra, akkor tudjuk érvényesíteni az igazolványodat.

A járványhelyzettől és a kormány által hozott intézkedésektől függően a személyesen igénybe vehető szolgáltatásaink újraindításának ideje és szervezeti ügyfélfogadásaink is változhatnak.

Kérjük, kövessétek híreinket honlapunkon és közösségi oldalunkon: https://www.facebook.com/SINOSZ, hogy mindig akadálymentesen értesüljetek a friss tudnivalókról!

Jó egészséget mindenkinek.