Kedves Tagjaink!

2021 január elejétől Zala megyében is újra nyitva vagyunk, ügyfélfogadásainkon mindenféle ügytípus intézése lehetséges személyesen:
tagdíjbefizetés, matricacsere, átutalás utáni matricacsere, igazolványcsere, új tagfelvétel, adatváltozás bejelentése stb.

Megváltozott az ügyfélfogadási idő Zalaegerszegen és Nagykanizsán is!

A SINOSZ Zala Megyei Szervezetének új ügyfélfogadási ideje tagok és más ügyfelek számára:
minden héten

  • hétfőn 9.00-12-00
  • csütörtökön 12.00-14.00

Időpontfoglalás lehetséges és ajánlott, hogy elkerüljétek a hosszú várakozást és azzal járó kellemetlenséget is!

Az időpontfoglalásnál láthatóak azok az időpontok is, amik ügyfélfogadási időn kívül elérhetők. Kérlek bennetek, hogy ne egymással, a megyei elnökkel vagy tolmáccsal üzenve jelezzétek a számotokra megfelelő időpontot, hanem használjátok az időpontfoglalást!

Kattints az időpontfoglaláshoz:
https://idopont.sinosz.hu/zala-megyei-szervezet-zalaegerszeg

♦♦

A SINOSZ Nagykanizsai Szervezetének új ügyfélfogadási ideje tagok és más ügyfelek számára:
minden hónap 2. péntekén 13.00-16.00

Időpontfoglalás lehetséges és ajánlott, hogy elkerüljétek a hosszú várakozást és azzal járó kellemetlenséget is!
Kattints az időpontfoglaláshoz:
https://idopont.sinosz.hu/sinosz-helyi-szervezete-nagykanizsa

Fontos a maszkviselés, kézfertőtlenítés és a 1,5-2 méteres védőtávolság megtartása várakozás és ügyintézés közben is.
Belépés után kérjük, hogy használjátok a kihelyezett kézfertőtlenítő állomásokat!

Ha kérdésed van, akkor érdeklődj zalaegerszeg@sinosz.hu; nagykanizsa@sinosz.hu e-mail címen, vagy Pummerné Gróf Katalin megyei ügyintéző mobilszámán: 06-70-708-7008

A továbbra a jelentős járványveszély miatt kérjük, aki teheti, átutalással intézze a 2021. évi tagsági díj befizetését!
Információ a tagdíjbefizetésről (kattints!)

Köszönjük a türelmeteket és az együttműködéseteket.