Kedves Tagjaink és Ügyfeleink!

2021. március 31-én lejárnak a tagsági igazolványok és a tagdíjfizetés határideje is.

A közelgő határidő miatt a SINOSZ Veszprém Megyei Szervezetében, átmeneti időre, meghosszabbítjuk az ügyfélfogadási időt.

Meghosszabbított ügyfélfogadás ezen a 3 napon lesz:

  • március 23-án, kedden, 12.00-16.00-ig
  • március 25-én, csütörtökön, 9.00-12.00-ig
  • március 30-án, kedden, 12-16.00-ig.

Szokásos ügyfélfogadási idő április 1-től ismét:

  • keddenként 14.00-16.00-ig
  • csütörtökönként 9.00-11.00-ig

A tagdíjbefizetést nemcsak személyesen, hanem átutalással is intézhetitek.
Az alábbi bankszámlaszámra kérjük utalni a tagdíjat:  11600006-00000000-61415654

Fontos tudnivalók az átutalásról:
– A közleményben szerepeljen a tag neve és tagsági száma!
– Ha a név és a tagsági szám nem szerepel a befizetés közleményében, akkor nem tudjuk elfogadni a befizetést.
Átutalás kitöltési minta ide kattintva!
– A tagsági számodat a SINOSZ-igazolványodról tudod lemásolni.
– Nem a matrica számát kell beírni!
– A tavalyihoz képest emelkedtek a tagdíjak!
– Visszaigazolás: az utalás sikerességéről nem tudunk azonnal felvilágosítást adni, kérjük, légy türelmes! Az átfutási idő kb. 8 nap.
– Átutalás esetén a szervezetnél előre egyeztetett időpontban veheted át a matricát, vagy meghatalmazással más személy is intézheti ezt helyetted.

További információ: 2021. évi tagdíjbefizetési tudnivalók

Érdemes élni az új időpontfoglalási lehetőséggel is: Foglalj most ide kattintva!

Az ügyfélfogadásokra időpontfoglalással vagy anélkül is lehet jönni az egész megyéből. Az időpontot foglalók azonban elsőbbséget élveznek a többiekkel szemben.

Kérdés esetén személyesen, telefonon vagy e-mailen is kereshettek:
tel: +36 70 377 5727
e-mail: veszprem@sinosz.hu

Körli Noémi megyei ügyintéző