Visszatekintő – Baranya megye2017-01-11T18:28:32+00:00

Visszatekintő

Vissza

Palermóban jártak a pécsi siket tagok

2019. április 3.|

2019. március 7-től 14-ig a palermói siket közösség meghívására a Baranya Megyei Szervezet kis csapata néhány fővárosi taggal kiegészülve Szicíliában töltött egy hetet az olasz-magyar barátság jegyében. A szívélyes fogadtatásról és a sűrű programról - [...]

Nőnap volt Pécsen

2019. március 18.|

2019. március 9-én tartottuk meg Pécsen a nőnapi ünnepséget, 25 fő részvételével. 4 férfi tagunk feldíszített asztalokkal várta a hölgyeket. ifj. Grassy Rudolf elnök megnyitotta a nőnapi ünnepséget. A megnyitó egy kivetített lassú, nőnapi dallal [...]

Baranyai hallássérültek a pécsi Fittmaratonon

2019. március 12.|

2019. 02. 24-én tartották meg a XI. FITTBIKE MARATON spinning napot Pécsen.  Harmadik alkalommal vettünk részt hallássérültekként a megmérettetésen. Nagy örömünkre szolgált, hogy egyre többen örültek, szurkoltak nekünk a régi sporttársak közül. 156 km-t tekertünk négyen. [...]

Amatőr verseny a Pécsi Darts Clubnál

2019. február 26.|

A Pécsi Darts Clubnál már-már hagyomány, hogy minden év elején versenyt szervez amatőrök számára. 2019. január 26-án, szombaton rendezték meg a Pécsi Darts Club Mária utcai székhelyén a Pécsi Amatőr Dartsversenyt. Tíz táblán zajlottak a [...]

A Mercedes-gyárba látogattak a baranyai hallássérültek

2019. február 22.|

2018. 12. 03-án 30 fővel, 13 nagyothalló és 17 siket taggal együtt, különjárattal utaztunk Pécsről Kecskemétre, Magyarország egyik legnagyobb vállalkozásához, a Mercedes-gyárba.  Korán reggel indultunk, útközben egy kellemes kávézóban megpihentünk. Mikor megérkeztünk, egy kedves előadó [...]

Farsang volt Pécsen

2019. február 20.|

2019. 02. 16-án tartottuk meg az idei farsangot. Délelőtt 10 órától kezdődött a program. A nagyothallók hagyományos módon farsangi fánkot sütöttek. Kötetlen beszélgetésben telt a délelőtt, közben lassan megérkeztek a többiek, végül a teljes létszám [...]

Nemesvámosra és környékére kirándultunk Baranyából

2018. szeptember 26.|

Vázlatos visszatekintés a kirándulás programjaira Hétfő: Pécsről indulás, Autóbusz-pályaudvar. Ebéd a szálláshelyen, Nemesvámoson (gulyásleves+pogácsa, palacsinta). Tökmagolaj-sajtoló üzem megtekintése. Kedd:  Szakadó esőben Zirc - Apátsági Könyvtár, Sörfőzde, Természetrajzi Múzeum Szerda: nagyvázsonyi vár Csütörtök: Veszprém [...]

Dartsverseny volt Pécsen

2018. szeptember 21.|

2018. 09. 01-én második alkalommal került megrendezésre Pécsen a Misina Steel Darts Kupa. A darts játék eredete A legenda szerint néhány száz évvel ezelőtt egy átfázott angol íjász elhatározta, hogy kellemesebb módot választ a gyakorlásra [...]

A SINOSZ TAGSZERVEZETEINEK ÜGYFÉLFOGADÁSI IDEJE
A megyei és helyi szervezetek ügyfélfogadási idejét, "nyitva tartását" a gombra kattintva tudjátok megnézni: