Visszatekintő – Budapesti Siketek Szervezete2017-01-11T18:28:32+00:00

Vissza

A Jókai-kertben jártunk Budapesten

2018. október 9.|

A “Kiránduljunk és tanuljunk együtt!” programsorozat második állomásaként a Jókai-kertbe látogattunk a Budapesti Siketek Szervezete tagjaival. A Széll Kálmán téri 21-es buszmegállóban gyülekeztünk egy borongós szombat délelőttön, de ez sem riasztott el minket, és indultunk együtt [...]

Az Ócsai Tájházban jártunk Budapestről

2018. október 1.|

A "Kiránduljunk és tanuljunk együtt!" programsorozat első állomásaként az Ócsai Tájházba látogattunk. A Nyugati pályaudvaron gyülekeztünk egy szép napsütéses reggelen, és indultunk együtt vonattal Ócsára. Jó hangulatú utazást követően, egy kicsit hosszabb séta után megérkeztünk [...]

Vidám7 hetedszer

2018. augusztus 10.|

2018. július 2. és 6. között ismét a gyerekeké volt a főszerep a SINOSZ-ban. Ekkor zajlott a Szervezetben a Vidám7, ahol siket, nagyothalló és halló gyerekek - segítők, jelnyelvi tolmácsok, programvezetők közreműködésével - [...]

Jóskával okosodtunk Budapesten

2017. október 25.|

2017. szeptember 30-án sikeresen lezajlott a T.É.M.A. projekt keretében, a Budapesti Siketek Szervezete által megszervezett, „Okosodjunk Jóskával!” vetélkedő, amelyben öt csapat versenyzett egymással. A csapatok három múzeum - Rendőrmúzeum, Magyar Mezőgazdasági Múzeum, Postamúzeum - kiállításait [...]

Gyermeknapot tartottunk Budapesten

2017. június 19.|

Sikeresen lezajlott június 3-án a Budapesti Szervezetek Gyermeknapi programja. Csodálatos, meleg, napos idő volt. Kicsik és nagyok - beleértve a szülőket is - jól szórakoztak, mindenki megtalálta a számára megfelelő programot. Óriás társasjátékok, arcfestés, lufihajtogató [...]

Új elnökség a Budapesti Siketek Szervezeténél!

2017. május 24.|

Örömmel jelentjük be, hogy a Budapesti Siketek Szervezetének tisztújító választása eredményesen lezajlott 2017. május 18-án. A megválasztott tisztségviselők: Elnök: Varkoly Zoltán Elnökségi tagok: Bónyai Ferencné Hetrovicz Máté Pásztor Józsefné Varkoly Gábor Megyei küldöttek: [...]