2022.04.13. 12:54

Dunaszegen tekéztünk a SINOSZ Győri Helyi Szervezetével

A SINOSZ Győri Helyi Szervezetének szervezésében 2022. április 9-én, szombaton a 11 órás busszal Dunaszegre utaztunk.

Dunaszeg Győrtől 12 km-re, a Szigetköz keleti részén, a Mosoni-Duna egyik kanyarulatában fekszik. A Magyar Falu Program hatására fejlődik. A Mosoni-Duna 4 kilométerre található a településtől.
Dunaszeg falu nevének eredete: „Fekszik a Holt Dunához közel e nagy folyó víznek szeglet forma fordulásánál, mely miatt Dunaszegnek nevezik.”

Amikor megérkeztünk Dunaszegre, akkor a buszmegállótól sétát tettünk a La Curia Étterem és Kemencés udvarhoz. Ott a külön teremben, a tekepályákhoz közel kedvezményes áron megebédeltünk, majd együtt és két pályán tekéztünk. Az étteremtől meglepetésként kaptuk kölcsön a csocsót is, amivel játszani lehetett. Mesterséges nagy horgásztó található az épület mögött.
A tagok üdvözölték a Budapestről érkezett 3 idős hölgyet, akik nagyon jól érezték magukat köztünk, jó barátság és új ismeretség is kialakult a győri tagokkal. Az étterem közelében megtekintettük a Kisvasúti emlékhelyet is.

Egész éjjel esett az eső, nappal viharos széllökések kísérték egymást, ezért úgy döntöttünk, hogy elhalasztjuk a Morotva-tavi tanösvény látogatását és a sétát.

3/4 4-kor indultunk visszafelé a busszal. A győri autóbusz-állomáson elköszöntünk egymástól és kikísértük a budapesti tagokat a győri vasútállomásra. Mindenki nagyon jól érezte magát a szombati programon.

Köszönjük Jagodics Rezsőné helyi elnöknek és Móczár Ferenc helyi elnökségi tagnak a jó szervezői munkáját!

A beszámolót írta és a fotókat készítette: Németh Evelin megyei ügyintéző

A program a SINOSZ SzÉP keretében valósult meg.

Támogatóink

Lépj velünk kapcsolatba!

SINOSZ Országos Központ

1068 Budapest, Benczúr utca 21.