2023.12.08. 11:19
A SINOSZ országos központjába, irodai adminisztrátor munkakörbe várjuk leendő kollégánk jelentkezését.
Feladatok:
• számlák ellenőrzése, iktatása, elektronikus felületre történő feltöltése
• bejövő posta és elektronikus posta továbbítása a kijelölt részlegre
• kimutatások készítése
• az iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése
Elvárások:
• MS Office programok, elsősorban Excel ismerete
• önálló, precíz és pontos munkavégzés
• minimum középfokú végzettség
Előnyt jelent:
• pénzügyi területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
• heti 30 órás fix munkaidő (hétfőtől péntekig)
• éves szinten 15 nap home office munkavégzés
• biztos munkahely, hosszú távú foglalkoztatás
• cafeteriajuttatás
• céges telefon, laptop / számítógép
• összetartó, jó fej csapat
• ingyenes jelnyelvtanulási lehetőség (a próbaidőt követően)
Munkavégzés (és az állásinterjú) helye: Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (Budapest, VI., Benczúr u. 21.)
Jelentkezés:
Fényképes önéletrajz és motivációs levél megküldésével, melyben feltüntetésre kerül a bérigény.
A jelentkezéseket e-mailben, folyamatosan várjuk az állás betöltéséig, mielőbbi munkakezdéssel.
e-mail-cím: csuport.ilona@sinosz.hu
1068 Budapest, Benczúr utca 21.
E-mail: info@sinosz.hu
Telefonszám: +36 1 351 04 34