2023.12.08. 11:19

Irodai adminisztrátor munkatársat keres a SINOSZ Budapestre

A SINOSZ országos központjába, irodai adminisztrátor munkakörbe várjuk leendő kollégánk jelentkezését.

A Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége IRODAI ADMINISZTRÁTOR munkatársat keres heti 30 órás munkaidőben.

 

Az állásra siket és nagyothalló, köztük megváltozott munkaképességű személyek jelentkezését is várjuk!

 

Feladatok:
• számlák ellenőrzése, iktatása, elektronikus felületre történő feltöltése
• bejövő posta és elektronikus posta továbbítása a kijelölt részlegre
• kimutatások készítése
• az iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése

Elvárások:
• MS Office programok, elsősorban Excel ismerete
• önálló, precíz és pontos munkavégzés
• minimum középfokú végzettség

Előnyt jelent:
• pénzügyi területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:
• heti 30 órás fix munkaidő (hétfőtől péntekig)
• éves szinten 15 nap home office munkavégzés
• biztos munkahely, hosszú távú foglalkoztatás
• cafeteriajuttatás
• céges telefon, laptop / számítógép
• összetartó, jó fej csapat
• ingyenes jelnyelvtanulási lehetőség (a próbaidőt követően)

Munkavégzés (és az állásinterjú) helye: Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (Budapest, VI., Benczúr u. 21.)

Jelentkezés:

Fényképes önéletrajz és motivációs levél megküldésével, melyben feltüntetésre kerül a bérigény.
A jelentkezéseket e-mailben, folyamatosan várjuk az állás betöltéséig, mielőbbi munkakezdéssel.
e-mail-cím: csuport.ilona@sinosz.hu

Támogatóink

Lépj velünk kapcsolatba!

SINOSZ Országos Központ

1068 Budapest, Benczúr utca 21.

Telefonszám: +36 1 351 04 34

Itt is találkozhatunk: