2024.03.20. 16:44
Siket, nagyothalló és halló személyek jelentkezését is várjuk a teljes munkaidős munkakörbe!
Feladatok:
• Szakmai és pénzügyi adminisztráció, pénzkezelés
• Ügyfélszolgálat biztosítása (személyesen, telefonon és online)
• E-mailes kapcsolattartás, külső-belső kapcsolatok építése, ápolása
• Tagok számára programszervezés
• Tisztségviselőkkel együttműködés, munkájuk támogatása
Elvárások:
• Minimum érettségi
• Agilitás, terhelhetőség
• Jó problémamegoldó és kiváló kommunikációs készség
• Számítógépes ismeretek, Office alkalmazások magas szintű használata, internethasználat
Előnyt jelent:
• Művelődésszervező, közösségfejlesztő, szociális munkás, non-profit menedzser vagy felnőttképzési szakember
szakon főiskolai végzettség, vagy ezen szakok jelenlegi végzése
• Alap- vagy magasabb szintű jelnyelvismeret
Amit kínálunk, 117 éve folyamatosan működő közhasznú civil szervezetünkben:
• kreatív és sokoldalú feladatok, napi kihívások
• kiváló közösség
• versenyképes fizetés
• cafeteriajuttatás (SZÉP-kártya)
• helyi, szükség esetén helyközi utazási bérlet
• céges telefon
• támogatott jelnyelvi képzés
Munkavégzés helye:
• SINOSZ-székház (1068 Budapest, Benczúr utca 21.)
• alkalmanként: SINOSZ Pest Megyei Szervezete (2600 Vác, Március 15. tér 6.)
Jelentkezés:
Fényképes önéletrajz és motivációs levél megküldésével, az igazgato@sinosz.hu e-mail-címen.
Jelentkezési határidő: 2024. április 1.
Visszajelzés a SINOSZ részéről: Az állásinterjúra hívott jelentkezők esetében, a jelentkezési határidő leteltét követően.
Munkakezdés időpontja: 2024. április
1068 Budapest, Benczúr utca 21.
E-mail: info@sinosz.hu
Telefonszám: +36 1 351 04 34