2023.03.30. 08:00

SINOSZ flotta – tájékoztatás a Vodafone Pass szolgáltatások megszűnéséről

Megszűntek a tarifacsomagokba foglalt díjmentes Vodafone Pass szolgáltatások!

Kedves Tagjaink!

A Vodafone ügyfeleként a SINOSZ flotta tagjai is kaptak értesítést SMS-ben vagy e-mailben a Vodafone Pass szolgáltatásokkal kapcsolatos fontos változásokról.

2023. március 1. és 30. között fokozatosan kivezették a Vodafone Pass szolgáltatást egy európai uniós rendelet és hatósági döntés miatt.

2023. március 31-től a tarifacsomagokba foglalt díjmentes Vodafone Pass szolgáltatások megszűnnek! Emiatt a korábban szabadon használható alkalmazások (pl.: Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp) további használata már csökkenteni fogja a tarifacsomagokban elérhető adatkeretet.

A Vodafone cserébe most megújuló extra adatopciót biztosít, amit a My Vodafone fiókotokban vagy a My Vodafone alkalmazásban díjmentesen lehet aktiválni. Az extra adat mennyisége (1-4 GB) mindenkinek a saját tarifacsomagjától függ.

Az aktiválás lépései:

  1. Belépsz a fiókodba a Vodafone appban, vagy a vodafone.hu honlapon.
  2. Ott a “Szolgáltatásaim” közül kiválasztod a “Mobil”-t.
  3. Az “extra adat vásárlása” opciót választva az “ismétlődő csomagok” közül a “Díjmentes megújuló 1 GB adat” (vagy 2, 3, 4 GB, a tarifacsomagodtól függően) lehetőséget aktiváld!

Részletes tájékoztatást az alábbi mellékletben találsz:
Vodafone Pass szolgáltatások kivezetése

Támogatóink

Lépj velünk kapcsolatba!

SINOSZ Országos Központ

1068 Budapest, Benczúr utca 21.

Telefonszám: +36 1 351 04 34

Itt is találkozhatunk: